Saturday 8 March 2014

紅咖哩提子烤鴨(附食譜)


之前在學校帶了兩隻大烤鴨回家,只吃了鴨脾已飽到不得了,還剩了鴨胸和鴨翼,用來煮紅咖哩, 甜甜的不太辣很開胃,烤鴨的皮油帶給咖哩更豐富的口感,紅咖哩當然是用藍象的啦!  美味情度拍得住最愛的青咖哩,紅咖哩提子烤鴨,大家有吃過嗎?


 曼谷很多泰菜館都有這道菜,不知香港有沒有呢?今次伴糙米飯,健康又好味!  大家如果去吃北京填鴨,記著問餐廳拿回剩肉,用來煮咖哩不浪費,吃剩的燒味也可以試試這種煮法。想吃咖哩又怕辣的,這個很不錯,不用提子乾,用荔子或菠蘿也可以,一樣好味道,連小孩也吃得津津有味! 便法非常簡單,因為烤鴨已燒,只是略煮已可以。


分好了一份份,入凍箱,慢慢再想想怎樣煮,大家有什麼好煮意?

藍象紅咖哩


我用的魚露,香港有嗎?

材料(2人份):
紅咖哩醬     30g (約掌藍象)
椰子油(或普通油)   2湯匙
椰奶     100ml
     100ml
烤鴨肉     250g
指天椒     1
魚露     2茶匙
Palm Sugar     20g (或1湯匙黃糖)
提子乾     20g
車厘茄     20粒 (或其他蔬菜)
Basil leaves (泰式蘿勒)     20

製法:
1)  鍋子下油,下咖哩醬,中小火炒約1分鐘至香味出來


2) 下1/3椰奶拌勻至油和醬有點分離,香氣四散,約1.5分鐘


3)  再下1/3椰奶,拌勻至油分離才下剩下的1/3


4) 加水、指天椒、魚露和糖,滾起,試味,可隨口味再加椰奶、糖或魚露;再次滾起後加烤鴨,提子乾和車厘茄,滾起加蓋轉小火焗3分鐘


5) 開蓋,熄火,加入蘿勒拌勻,再灑上少許提子乾


小貼士:
1) 椰奶分3次下,香味較易出
2) Palm Suger味道像麥牙糖,街市的泰國鋪有售,雖然不是椰糖,但一般叫椰糖

7 comments:

  1. 一去到九龍城,幾乎間間泰國舖都係賣呢隻魚露,但我試過,味道唔太好,怪怪的,可能太地道啦!反而最近喺超市買到枝頭抽魚露,味道好好,比較溫和同香淳。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來咁易買! 好怪咩? 又唔覺,我家相公 like 呢款,我 like 的係另一款玻璃樽的,所以會交替咁買黎用

      Delete
    2. 印象中好似得個鹹字,少了份鮮味!

      Delete
    3. 可能落得太多,亦有可能擺得太耐,我用又唔覺得太鹹,ok 喎

      Delete
    4. 唔係太鹹,只係樽嘢無乜魚電鮮味,剩係得個鹹味啫!又或者好似我之前咁講,可能呢個先係正宗泰國味道,我以前食開嗰隻同依家呢隻頭抽都係調較到適合港人口味,不過兩隻都係泰國產哦!

      Delete
  2. 這支魚露我回泰國也會買呢 ^^

    ReplyDelete