Tuesday 10 December 2013

冬陰功燒雞翼(附食譜)



奶奶來曼谷玩,最開心的應該是我,奶奶愛清淡 ,我就拿正牌吃清淡點,煮清淡點,相公也不能在旁碎碎念~  不過也不能全餐清淡,所以昨晚還是煮了個香濃的冬陰功雞翼,不然相公要反檯呢!  因為奶奶不吃辣,這次沒落辣椒粉,只有冬陰功和香草的辛香味,泰風味卻又不辣,惹味可口,相公大讚,不愛肉的奶奶也吃得津津有味,聖誕快來了,做派對食物也不錯,大人小孩都愛吃呢~


冬陰功當然是用藍象,香港沒藍象,用其他牌子也可以,南薑粉和檸檬葉粉    在泰國鋪有售,用新鮮或乾的也可以。




材料(二人份):
雞翼     12隻

調味料:
冬陰功醬     1.5湯匙
魚露     1茶匙
糖     1茶匙
花奶或椰奶     1湯匙
青檸汁     1/4隻份
南薑粉     1茶匙
檸檬葉粉    1/2茶匙
老抽     1茶匙
麻油       2茶匙
辣椒粉      1茶匙(可以不加


製法:
1)  雞翼洗淨吸乾水,以調味料醃30分鐘 ,按摩雞翼,令每一隻雞翼都能平均沾上醃料,預熱焗爐250度


2) 焗盤上放鐵架,排好雞翼,掃上醃汁,入焗爐200度焗10分鐘


3) 反轉,雞翼再掃上醃汁, 入焗爐200度焗8分鐘,轉250度(或 Grill Mode) 焗2-4分鐘至雞皮香脆,吃時混上青檸汁更好味


小貼士:
1) 沒有焗爐,用煎的方法也可以
2) 可將調味料混和後,試味,再隨口味加減冬陰功醬和辣椒粉的份量












20 comments:

  1. 鬼嫁,提提你最尾個句再隨口味加減青咖哩醬和辣椒粉的份量應該改返做冬蔭功醬呀~

    ReplyDelete
  2. 鬼嫁, 我買左12月30日機票去bangkok, 應該繼續去嗎
    轉去pattaya安唔安全?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我地唔係太擔心,比之前幾次都溫和,而家大選,算係平息了。

      Delete
    2. 真係好擔心就改去芭提雅,但個人中意華欣多D

      Delete
  3. 咁吸引嘅鷄翼好想食呀!

    ReplyDelete
  4. 你好返晒喇?咁快落廚,真係好老婆/新抱!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未嫁,但我唔食,大家都要食,頂硬煮囉~

      Delete
  5. 唔辣嘅冬陰功燒雞翼,啱晒!

    ReplyDelete
  6. 相公真係要反枱時咪即刻叫奶奶出嚟鬧仔囉,哇咔咔咔咔咔!!

    ReplyDelete
  7. 我想問南薑粉同檸檬葉粉通常都係響泰式雜貨店先有得買?如果一般雜貨店會唔會有?另外如果我用LOBO既冬蔭公醬得唔得?我響citysuper見過,我禁落去係硬既,係咪正常架?

    ReplyDelete
  8. 我想問醃汁即係咩呀?

    ReplyDelete