Thursday 30 October 2014

清邁萬放天燈大會。許願。感動。激動 (Part 1)

今年的水燈節在11月7日,下星期就是了,7-11日在泰國各地將有不同的慶祝活動,來泰國的朋友,記住去放水燈天燈許願耶! 去年在清邁的萬人放天燈,非常盛大漂亮,大家來重溫一下吧! 有將對清邁的朋友嗎?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


雖然今天才是水燈節的正日,有水的放水燈,沒水的放天燈,但鬼嫁昨晚在清邁,已參加了萬人放天燈的活動啦! 心情仍然激動! 

好美喔~ 太美了~ 令人忍不住尖叫! 歡呼! 看著自己的天燈飛到天上,越飛越遠,慢慢的沒在黑暗中,大家誠心許願,為自己愛的人祈福禱告,場面非常壯觀,感動又激動! 令人很想很想來年再去! 


今天先來先先部份照片,之後會再詳細寫喔~ 
大定先欣賞這部鮮滾熱辣的天燈照吧! 
在泰國的朋友,不要錯過,一定要去嚐嚐這泰國傳統,遇上了是緣分,非常難能可貴!Asok BTS 對開的公園內有人工湖,明天晚上會放水燈啊! 大家千萬不要錯過啊! 詳情可按這裡














16 comments:

  1. 唔怪得之妳上次話清邁仲壯觀啦!

    ReplyDelete
  2. 咁水燈節通常係11月?
    晤知香港有冇團特別去參與這節日的?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,11月,年年唔同,我都見有香港的旅行團,但會場內又見唔到

      Delete
  3. 我在fb也看見我的泰國朋友仔不停post 很美呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次你 set 0岩時間返泰國又去放啦

      Delete
  4. 3年前去泰國都遇上水燈節,開頭的士司機係咁用泰文講比我地知..
    但我地又聽唔明,之後先醒起有人同我提過,再睇書先知道

    我係pattaya放水燈,見到d泰國人由下午就開始整d水燈
    夜晚成條街都係,我揀左個好大好靚ge黎放~勁開心
    成晚都好熱鬧!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好開心的節日,又其是突然遇上,有種說不出的感動!

      Delete
  5. 想問其實放水燈和天燈是不是同一天??

    ReplyDelete
  6. 我舊年有plan去萬人放天燈...可惜班機delay左,搞到我差唔切呢...下次我一定要去到放!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. 想問下大概幾時會公佈水燈節既日子? 係咪度度唔同?係咪唔一定農曆十二月中正日架? 因為我諗緊如果要買機票唔知點預時間

    ReplyDelete